Justuju Tv جستجو ٹی وی


کلیات منیف اشعر - رختِ زندگی میں خوش آمدید

Monday, May 4, 2009

آئینے پریشاں ہیں یہ کیا دیکھ رہا ہوں






آئینے پریشاں ہیں یہ کیا دیکھ رہا ہوں

اک معجزۂ حَرفِ دعا دیکھ رہا ہوں


گو میری طلب حد سے کہیں بڑھ کے تھی لیکن

میں ابرِکرم اس سے سوا دیکھ رہا ہوں


اک فکرِ مصائب ہے زِیاں جان کا یارو

میں سایہ فگن لطفِ خُدا دیکھ رہا ہوں


مایوس نہیں تیرگیِ شب سے میں جب تک

اک بام پہ بھی کوئی دیا دیکھ رہا ہوں


اخلاص و محبّت ہو کہ ہو بُغض و عداوت

میں آپ کی ہر ایک ادا دیکھ رہا ہوں


کب تک وہ مرے نام سے رہتا ہے گُریزاں

کب تک نہیں آتی ہے صدا دیکھ رہا ہوں


ناداں مری خاموشی کو تائید نہ سمجھو

رہزن ہو کہ تم راہ نما دیکھ رہا ہوں


لگتا ہے وہ تجھ کو بھی کہیں مل نہیں پایا

رفتار تری بادِ صبا دیکھ رہا ہوں


واقف ہوں ہر اک مرحلہء عشق سے اشعؔر

دیوار پہ جو کچھ ہے لکھا دیکھ رہا ہوں


No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects