Justuju Tv جستجو ٹی وی


کلیات منیف اشعر - رختِ زندگی میں خوش آمدید

Saturday, May 2, 2009

مرے اشعار کچھ شیریں بھی ہیں تلخی رساں بھی




مرے اشعار کچھ شیریں بھی ہیں تلخی رساں بھی

یہی شاید ہیں میری زندگی کے ترجماں بھی


یہ بے اوقات سی مٹّی سے جو انساں بنا ہے

اسے چشمِ تحیّر سے تکے ہے آسماں بھی


وہی جو صاحبِ معراج ہیں، خیرالبشرؐ ہیں

انہی کے نقشِ پا ہیں میری منزل کے نشاں بھی


میں ڈرتا ہوں کوئی زاہد مجھے مشرک نہ کہہ دے

خدا بھی ہے مرے دل میں، کئی عکسِ بُتاں بھی


یہ خواہش ہے سرِ تسلیم خم رکھوں مگر وہ

سَکُوتِ لب بھی مجھ سے چاہتا ہے اور بیاں بھی


عزیز از جان و دل رکھتا ہے مجھ کو اپنے جی میں

مگر رہتا ہے وہ میری وفا سے بدگُماں بھی


کچھ حصّہ وحشتِ قلب و نظر کا بھی تھا لیکن

بہت رسوائی کا باعث ہوا ہے راز داں بھی


نہیں ہوتی رہِ منزل بہت آسان اشعؔر

خس و خاشاک بھی ہوتے ہیں آوازِ سگاں بھی


No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects