Justuju Tv جستجو ٹی وی


کلیات منیف اشعر - رختِ زندگی میں خوش آمدید

Monday, April 27, 2009

بھلانے کے لیے تجھ کو سہارا چاہتا ہوں






بھلانے کے لیے تجھ کو سہارا چاہتا ہوں

میں اس بارے میں بھی تیرا    اشارہ چاہتا ہوں


میں جل کر واقفِ تسکینِ آتش ہوگیا ہوں

تجھے اے برق ورنہ کیوں دوبارہ چاہتا ہوں


محبت کے افق پر اک تری نسبت سے اپنا

بلا کا منفرد کوئی ستارہ چاہتا ہوں


بھرم ہے دید کا رکھنا تو تابِ حسن بھی دے

کہ میں جلوؤں کی بینائی کا یارا چاہتا ہوں


لڑائی پر میں ان موجوں سے شرمندہ نہیں ہوں

یہ جنگِ زندگی ہے میں کنارہ چاہتا ہوں


خدا سے خواہشِ دنیا بہت بڑھ کر نہیں ہے

بس اک معقول با عزّت گزارہ چاہتا ہوں


مسلسل کیسے دیکھوں آئینے کا تکتے رہنا

ترے دیدار پر اپنا اجارہ چاہتا ہوں


بہت سے لوگ محفل میں تجھے دیکھیں گے لیکن

میں خلوت میں ترا پہلا نظّارہ چاہتا ہوں


رہا ہوں مدّتوں مانوس جس دریا سے اشعؔر

اسی دریا کی موجوں سے کنارہ چاہتا ہوں


No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects